vystupy na monitor - RE: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Prosinec 22 12:07:27 CET 2017

W praci pouzivam "USB3 docking station" - 2x monitor + RJ45 + hromada USB.
Kolega k tomu mel jeste treti monitor pres HDMI na notasu, jiny kolega
treti monitor na jine USB krabicce. Na hrani her to asi neni, ale na
normalni praci naprosto bezne. Nevim jak narocnejsi prace s grafikou nebo
CAD. Ja jsem jen blby programator:)
U tech krabicek je treba dat pozor jake rozliseni umi (nektere jen full HD)

Jeste - ja to provozuji na Win10, ale jsem si skoro jist, ze Win7 to
zvladne uplne stejne. Lin nedelam, ale hodne bych se divil, kdyby to neumel.

Marek