Re: RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 22 11:50:43 CET 2017

k EET jsem se nechtel vyjadrovat, ale toto mi uz neda: kdyz podnikatel vydava uctenku z ECR, EET je nesmyslem,
protoze i tyto uctenky jsou jednoznacne oznaceny, je na nich jednoznacne vycislena dan (dane v pripade, ze jde o ruzne polozky z ruznych danovych skupin),
a tim padem za dany mesic odvadi do statni kasy prislusnou sumu penez.

jenomze tady 'nekdo' zmagoril populaci tvrzenim, ze kdyz prodejce neda uctenku z EET okamzite zakaznikovi, okrada stat o dane!
a pritom je to ciste jenom nastroj pro spehovani podnikatelu a obcanu (protoze zavadi EET pro platby kartou, ktere jsou podchycene v bankach a tedy kazdy nakup je hned mozne priradit danemu cloveku!)

misto aby urednici delaly kontroly (kdyz uz tedy chteji zlepsit odvody), tak zaplatime dalsi penize ze spolecneho na chod tak pofiderniho systemu, a na vyplaty dalsich uredniku (darmozracu), kteri stejne nezvednou svoje zadele od stolu, akorat obcas vyslou nejakou particku 'provokateru' do terenu, kteri vylozene s praseci radosti se snazi nacapat drobne podnikatele na nejakom malom zadrheli.

treba ten problem s tou koblihou (nebo co to bylo):
jak se uctuje pivo v hospode? papirek a delaji se carky ... a pri platbe se spocitaji carky.
si myslim, ze podobne to muze fungovat i v takove kobliharne: prijde 30 - 40 lidi najednou z autobusu, vezmou si jen svoji koblihu, hodi minci na pult a u zvali do skoly (prace) ... kdo bude cekat, nez vyjede uctenka?
prodejce si dela carky ... a kdyz bude klidneji, vystavi jednu 'hromadnou' uctenku na 40 koblih.

tady se vesele tvrdi, a nejenom vesele, ale oficialne a se vsi vaznosti, ze mali podnikatele jsou zlodeji, verbez, ze oni rozkradaji stat, ze proto se mame tak spatne.
ale 'velkopodnikatele', to jsou zlati hosanci, podllaceji v milionech, toci milardy ... nikdo nevi kam penize mizi, ale to se maximalne narychlo zalozi nejaky vysetrovaci vybor ... a nic.
a kdyz nahodou se neco vysetri, spis se 'ztrati'.

fakt, sorry jako ...

  Sam