vystupy na monitor - RE: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Prosinec 22 11:44:58 CET 2017

Tyto informace jsem nacházel (delší dobu jsem to nehledal) u výrobce zařízení / grafiky - detailní technická specifikace,
nebo tak nějak. A pokud si pamatuji správně, tak to je rozděleno i na jednotlivé výstupy (DVI/HDMI a tak).

Zkuste si najít svůj počítač dle service tagu (nebo jak se to u lenova nazývá) a podívat se.

Není to takový ten tenký notebook? Jestli ano, tak k připojení externích monitorů je možná potřeba daší bižuterie.
Bižuterie se připojuje speciálním konektorem nebo USB3c nebo firewire portem, dle výrobce/modelu.