Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 22 11:39:36 CET 2017

Původní zpráva ze dne 22.12.2017 od David Belohrad:

> Jen jsem se zeptal :) Takze jestli tomu rozumim spravne, tak ti co
> nejakym zpusobem vydelavaji na sebe nebo v ramci firmy, musi mit
> EET. Tim ze vydelavaji na sebe a sve pripadne zamestnance musi
> platit dane. Misto toho, aby dane odvedli statu ve velikosti, kterou
> po nich stat pozadoval pred zavedenim EET, odvedou dane za castku
> zisku ponizenou o investice do EET. Rozumim tomu spravne? Protoze
> pokud ano, nechapu o cem ta debata je.

Obávám se, že jsi to nepochopil správně. Ty si tedy myslíš, že jen
zaplatíš o to méně daní a nic tě to nestojí?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz