externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 23:57:38 CET 2017

Pokud jsem hluboce zabrán do práce (třeba něco rutinně programuju, něco
píšu nebo maluju v CADu), tak mám stejně oči přilepené pořád na monitor.
A pokud si potřebuji odpočinout nebo se zamyslet, tak stejně očima ujedu
úplně jinam - buď z okna, nebo se zhoupnu na židli, zakloním a kouknu
na strop, případně nejčastěji zavřu oči (zavřené oči jak známo podporují
kreativitu, u mě to platí velmi silně).
Takže třeba u mě ten samočistící prostor kolem monitoru nefunguje,
resp. ho nepotřebuju.

Docela mě zaujal ten velký monitor Philips rozdělením na 4 nezávislé
obrazovky. Skoro pořád mám spuštěné minimálně W + Lin, tak to by
se takhle dalo elegantně provozovat. Takže díky za tip.

PL