externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 21 19:01:40 CET 2017

No my mame v praci uz asi rok dva 4k 32" Samsung - hodne slusnej monitor.

Nicmene jak jsme se tesili tak dojem je vic nez rozpacitej. Nikdo z nas
to to provozujeme nejedeme v nativnim rozliseni. Proste to neni ani na
praci s brylema - protoze ten monitor je tak velkej, ze uz je pak
problem preostrovat do kraju. Takze vsichni skoncili na nejakem
rozliseni 2700 x neco coz ma za dusledek neostrost
vykreslovani...nicmene na to si oko zvyklo...uz to nevnimam. Pro me je i
problem s tim jak ty kraje ubihaji a meni se uhel pohledu. Nedovedu si
to vubec predstavit na 108cm uhlopricce.

Zkouseli jsme i zmenu dpi a nechat nativni rozliseni, ale s tim jsou
problemy v ruznych aplikacich.

Nejlepsim resenim se mi stale jevi dve fullhd 24" a rozlozena plocha na
ne s tim, ze si je natocim, aby ke me byly kolmo. Vlastne to tak mam i k
te 32" - mam tam pripojeny 24", ktery pouzivam hlavne tak, ze mi tam
bezi aplikace, ktere sleduji okrajove - treba outlook, nebo browser s tv
atp. a na 32"pracuji.

Nedokazu odhadnout o kolik jsou ty pixely na te 43" vetsi proti 32"
respektive jaky to je prinos pro oko - i tak by mi vadila ta zmena uhlu
u kraju - musel by ten monitor byt prohnutej.

RV