Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Prosinec 21 13:17:40 CET 2017

Zdravím,

otázka by mohla být kolikrát musí podnikatel uvésti částku a kolikrát se
bude kontrolovat ?

Předchozí systém Faktura, Banka, Pokladna, Výkaz DPH, Daňe z
právnických, fyzických osob.

Přibylo k tomu:

- kontrolní hlášení
- vynucená změna místo 1/4 plátců tak měsíční u DPH/kontrolního hlášení
-EET
- spolky se začínají chovat dle FU jako podnikatelé

To je co jsem za poslední dobu postřehl.

Můj názor je, že volnější pravilo "příjem - daně = majetek" a lépe
kontrolovat, tak jsme na tom lépe Neboli zrušit EET, zrušit duplicitní
kontrolní hlášení, prodloužit frekvenci daní(nemá např. význam hlásit
DPH měsíčně čtvrtletně, pokud neudělá obrat, stačí na konci nebo po
nějakém obratu či podobné daně) a jen kontrolovat lépe nabytí majetku a
zda se z toho platí to co má.

Ono čím ten systém je složitější tím těch daní víc uteče a víc za to
všichni dáme.

Jirka