Re[2]: laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Prosinec 21 07:31:21 CET 2017

Mně ano, foun Xiaomi Redmi 3, první soft co jsem našel, přesnej název když tak pošlu odpoledne, klíčenka za necelý čtyři stovky, mám ji v ruce, ale typ na ní není, musel bych pohledat papíry.

Kabel OTG. Je k tomu malinká anténa, čtvrtvlný pahýl někam do UHF. Anténu to chce na každé pásmo jinou, tady se nabízí veliký prostor k experimentům.

Poslouchám kde co, letecký provoz, odpovídače letadel, dvoumetr, sedmdesátku, občas nějakej maják, sondy....Dobrá hračka.

A jak funguje SDR soft se dá poslechnout na websdr.org  tam získat základní návyky k ovládání softů.

pg