Re: laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 21 07:26:04 CET 2017

No znaky nezapomenete, ale rychlost se ztrácí. V roce 1970 jsem vyhrál
mistrovství ČSSR v telegrafním víceboji ( chytali jsme tak 130 zn/min) a po
16 lete pauze
mi moje znalosti stačí na 11. místo v A1 contestu ( viz
http://vkvzavody.moravany.com/ ) .  Je pravda, že udělat spojení,  když  je
signál na hranici šumu, je snažší CW než SSB.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW