Re: laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Středa Prosinec 20 16:31:22 CET 2017

Jednou jsem nechal zapnutou takovou tu malou levnou PMR vysílačku a
dva se tam docela dlouho bavili o vaření ;)

Což mi připomnělo tuhle historku z policejních odposlechů (přečteno na
lamer.cz):

<a> tak jak dopadla akce? Dostanes to povyseni?
<b> ani hovno...
<a> jak pak to?
<b> Protoze tri mesice odposlouchavame particku, co se dohaduje jak
pojedou "varit gulas"
<b> Proste naprosto jasny, vety jako: To bude jizda, honza prinese i
cibuli, to si dame do nosu
<b> navic kterej blbec by se domlouval tri mesice na tom, jak pujdou
nekam varit gulas
<b> no a kdyz tam dorazila zasahovka, tak tam najde skupinku lidi, co
varej gulas
<b> jsem tu ted za totalniho dementa

P.K.