medialni hvezda - https://ekonomika.idnes.cz/eet-uctenky-nezaevidovane-trzby-financni-sprava-pokuty-obchodnici-si-stezuji-1ya-/ekonomika.aspx?c=A171218_194918_ekonomika_lre

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Prosinec 19 11:27:14 CET 2017

Mně na tom vadí jak si stát rád zjednodušuje práci na úkor jeho občanů.
Místo aby tu kontrolu zopakoval a zvedl pokutu, tak rovnou pálí z kanónu.
Stát nezná pojem chyba, omyl. Asi proto že 'stát' není za své chyby nijak
stíhán: když něco zvojtí, nikomu se nic nestane jen občané to poslušně
zaplatí.
Například nikomu osobně nevadí že celá volba prezidenta (a prachy všech
kandidátů) může
jít do kopru, protože stát neví kolik může senátor podpořit kandidátů.
Ale zkásnout stánkaře dovede rychle.