LCD riadenie jasu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 17 22:30:55 CET 2017

Predpokladam ze je to preto, ze ten displej - hoci vyzera ze je 1x16 -
je v skutocnosti 2x8. Teda v DDRAM mas dieru v pamatovej mape. Znaky
0..7 su na adrese 0x00..0x07 a znaky 8..15 su na adrese 0x40..0x47
alebo tak nejak, pisem to z hlavy.

Dňa 17. decembra 2017, 22:28, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: