LCD riadenie jasu

balu balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 17 22:15:52 CET 2017

mal som to uzemnene cez 10k odpor. Tak nejak som si pamatal, ze na V0
bol vzdy trimer v tomto rozsahu. No a kontrast bol takmer neviditelny.

Tak som vyhrabal zo sacku z minulorocneho zenitu tranzistory, diody a
kondenzatory a postavil si menic na +5 na -5V, cez ten isty odpor
pripojene. Zacalo fungovat. Lenze pises, ze ake je napatie na V0 pine.
Tak som odmeral a 1.5V. Takze z pinu V0 zjavne vyteka nezanedbatelny prud.

Ked som to prizemnil pinzetou tak je displej kompletne cierny, 2k2 na
zem je tak akurat. Dakujem za nakopnutie, neviem preco som si myslel, ze
je to vysokoimpedancny vstup kde sa pocita len napatie. Datasheet je
pomerne strucny :-)

Mam zdroj -5V, rozmyslam co s nim :-)

b.