problem s data pripojenim v AT&T USA

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 15 07:02:33 CET 2017

Zdravim,

zkusenost ne, ale zachytil jsem zpravu, ze vcera zrusili sitovou
neutralitu. Takze volne muzou regulovat tok dat podle sveho. Treba i
podle protokolu ...

https://technet.idnes.cz/v-usa-skoncila-svoboda-internetu-operatori-ho-mohou-zpomalovat-pws-/sw_internet.aspx?c=A171214_230525_tec-kratke-zpravy_kuz#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=technet&utm_content=main

:)
   Sam

(ale to asi s tim nesouvisi, tak jenom jako poznamka pod carou)