Re: OT: Zase ta pošta :-)

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Prosinec 14 19:37:46 CET 2017

a ja mam taketo (Slovenska posta):

Zásielka v preprave
14.12.2017 18:27
Zásielka bude uložená na pošte - na žiadosť adresáta
14.12.2017 13:18
Zásielka prevzatá na doručenie
14.12.2017 11:18
Zásielka v preprave
13.12.2017 18:36
Zásielka bude uložená na pošte - na žiadosť adresáta
13.12.2017 17:29
Zásielka prevzatá na doručenie
13.12.2017 9:38
Zásielka v preprave
12.12.2017 18:48
Zásielka podaná na pošte Bratislava 12
12.12.2017 18:45

len poznamenam, ze s kurierom som zatial nehovoril, napriek mojej snahe
(vcera nedvihal, dnes je vypnuty), odkial beru "na žiadosť adresáta"
neviem :-(
DPD ma caka zajtra, ci sa dockam kuriera SP je vo hviezdach
Robo

Dňa 14. 12. 2017 o 16:08 Stanislav Šmejkal napísal(a):