[OT] problem s aktualizaci Windows 10

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 14 08:07:27 CET 2017

"Velka aktualizace" je vlastne cely novy system Windows. Sice se to
porad jmenuje Windows 10, ale je to jako kdybyste presel z Win7 na Win8.
Zkusenosti mam podobne, dost negativni a popravde uz mi to leze krkem.
Vzdy jak se ty aktualizace provedou, volaji zakaznici, ze jim nejedou
USB tiskarny, pripdane neco jineho.
V pondeli jsem 2 hodiny resil to, ze prestalo fungovat "mailto". Nejen
ze si windowsy zmenily nastaveny Outlook na nejaky nesmysl ze Store, ale
i kdyz jsem to vratil, tak to nefungovalo, proste se po zvoleni "Odeslat
- Prijemce emailu" nic nestalo. Po dlouhem hledani "stacilo" opravit
instalaci Office. Pak to zacalo fungovat.
Vcera jsem spustil instalaci na jinem PC a tam to, zda se, tuk tuk,
probehlo dobre a vse funguje. Je to proste loterie. Vypnout se to neda,
jen odkladat a nakonec se to stejne spusti.

Martin Hanek