3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Prosinec 14 06:30:13 CET 2017

ja tedy jakoukoliv moznost vyuzit techniku bez pc vitam.
tisknu jen z sd*karty a nevidim jediny duvod,  co by mi tisk z pc prinesl ? Od startu tisku po konec je to stejne akce "na prvni dobrou" nebo konec, tak proc dalsi kabely a elektrika ?
takhle uklidim tiskarnu nekam kde je jedna zasuvka a ani po tme se tisknout neboji :-).
u tikarske "farmy" to asi bude jine, ale jednoho kusu idealni .
tisknu sestavy pidi dilu, ale casy kolem 10 - 15h jsou normalni.
jedinej problem mam v delce textu souboru, kde na lcd se vetsinou nevejdou moje dlouhe nazvy s ruzne rozpracovanymi pokusy a nekdy nevim co vybrat pro opakovanou akci.
tomik.

K te SD karte - ja to docela pouzivam, jednak nemusi byt u tiskarny zapnuty comp a hlavne se mi jeste nestalo, ze by to arduino spadlo kdyz treba rozsvitim zarivky nebo zapnu neco jineho. USB padalo celkem s jistotou a to po par hodinach tisku opravdu potesi. Nema nekdo podobne zkusenosti?