3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Prosinec 13 23:39:44 CET 2017

On 13.12.2017 22:28, Milan B. wrote:

Nejak sa to tu mota.

1. Repetier Host: da sa vytvorit niekolko profilov tlaciarni, vzdy sa
viem pripojit na jednu z nich. Tlaciaren moze byt pripojena cez seriovy
port (aj virtualny) alebo na tlaciaren obsluhovanu repetier servrom. Pri
prepinani profilu si Repetier Host pamata aj posledne nastavenia slicera
v profile (ktory slicer+jeho profil)
2. Repetier Server: da sa vytvorit niekolko profilov tlaciarni
pripojenych sucasne k repetier servru, repetier server ich vie
obsluhovat paralelne
3. Kombinacia - jeden repetier host sa vie pripajat na lubovolny pocet
repetier servrov a na kazdom na lubovolny pocet  tlaciarni (ale vzdy len
na jeden), pre kazdu kombinaciu treba vytvorit profil
4. Len repetier server - da sa vygenerovat g-code nezavisle a nahrat na
repetier server, repetier server ma web rozhranie a web API

Nastavenia slicera (a jeho profil tlaciarne) nie su prepojene s
nastaveniami v repetier hoste/servri, ale mali by byt v prekryvajucich
sa parametroch zhodne

O moznosti prenasat nieco na SD karte ani neuvazujem, to je temny
stredovek. Okrem toho v tomto pripade repetier host ci server straca
zmysel - to je sw na riadenie tlaciarne, nie na generovanie gcode (na to
vola externy slicer)

Profil slicera a profil tlaciarne su nezavisle veci. Profil tlaciarne v
repetier host alebo repetier server sa pouziva hlavne pri komunikacii s
tlaciarnou, zobrazovani a manualnom ovladani a nema vplyv na generovanie
gcode (preto neobsahuje parametre materialu). Popis tlaciarne pre slicer
zase obsahuje len veci, ktore maju vplyv na generovanie gcode a
neobsahuje veci potrebne pre komunikaciu s tlaciarnou. Repetier Host
tieto dva nezavisle profily zlahka spaja dokopy

-m-