mirne OT - veletrh DUBAI - http://www.components.online/2017092301/middle-east-electricity-dubai-6-8-3-2018

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Středa Prosinec 13 20:48:35 CET 2017

Zdravim,

Letos v dubnu pred cestou do Hong Kongu mi Marek Sembol dal tak nadherne
skoleni, ze jsem v HKG nemel zadne problemy a vse bylo vklidku

V breznu se chystam navstivit veletrh v Dubai -
http://www.components.online/2017092301/middle-east-electricity-dubai-6-8-3-
2018

Verim, ze je zde vice kolegu, kteri v posledni dobe v Dubai byli, takze bych
poprosil o nejake rady.

Letenky mam zakoupene primo z Ostravy do Dubai a mezi lety mam 7 noci.

Ubytovani mam objednane pres BOOKING.com

Dva-tri dny mam na sluzebni cinnosti, zbytek chci nejak vyuzit.

Prochazim nejake stranky, trochu se pripravuji, ale ne vse lze vycist.

Ma nekdo zkusenosti se zapujckou auta? Staci cesky ridicak? Na co si dat
pozor?

Co bych mel navstivit? Jsem technickej typ, takze mne aquaparky nezajimaji,
ale zajimaji mne stavby, technicke zajimavosti, ....

Staci na dopravu po meste mistni doprava nebo radeji vzit to auto? Ma nekdo
zkusenosti z nejakou pernamentkou na dopravu?

Jaka tam je sit? Pripojim se s nasim zdrojem ( notebook a mobil), byva po
meste bezne volne wifi?

Jedu s manzelkou. Musim ji koupit burku?!?! Nebo muze chodit tak jak je
zvykla na ostravsku?

Budu vdecen za kazdou radu, namet.

Jeste jednou se omlouvam za myslim mirne OT.

Have a nice day

           Jan

                Jan Galuszka

                MALUTKI media s.r.o.

                Těrlická 475/22

                735 35 Horní Suchá

                Czech Republic

                cell. 00420-603531605

                e-mail:  <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz

We provide portals

www.components.online           - english language version

www.electronica.online             - english language version

www.elektronika.cz                     - czech/ slovak language version