Re: OT: Zase ta pošta :-)

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Prosinec 13 19:19:51 CET 2017

Dekuji za zajimavou informaci :-) Ja posilam veci u kterych se to bohuzel
uplatnit neda...

PS: Od minuleho tydne mi posta hazi do schranky oznameni ze pokus o doruceni
nebyl vyjimecne uskutecnen a zasilka je na poste. Protoze ted chodi balicky
z slevove akce na aliexpresu tak tech vyjimek bylo za posledni tyden sedm. A
bude jich asi vic, protoze dnes teprve dorucovali oznameni ze ctvrtecnim
datem. Asi pujdu v sobotu probrat stav dorucovani s vedoucim pobocky...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 12. 2017 14:08:57
Předmět: Re: OT: Zase ta pošta :-)
"

Našel jsem podobnou anabázi: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/
1060757-dodani-do-druheho-dne-co-delat-kdyz-posta-nesplni-co-slibila
(http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/1060757-dodani-do-druheho-dne-co-delat-kdyz-posta-nesplni-co-slibila)

Poslali lístky na koncert, ty lísky po pozdním doručení jsou taky k ničemu.

Já se v tomto případě budu rvát , klidně i soudit, stojí mi to za to. Pohár
už přetekl jak se říká.

Dne 11. prosince 2017 1:53 V P <vvitty01 na seznam.cz