3D tiskarna - firmware

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 13 14:29:48 CET 2017

On Wed, 13 Dec 2017, Pavel Kutina wrote:

> Jinak uz jsem se dostal k tomu, ze vytisknu kostku 20x20x20, plus minus
> nejaka desetina, podle rychlosti tisku a infillu ma pronesene boky (nemam
> vetrak na ofuk vyrobku, takze -pokud jsem spravne pochopil ruzna fora - s
> tim pronesenim stredni casti budu bojovat porad - dokud ho tam nedodelam),

Ja mam tiskarnu od PZ a dodelal jsem si k ni jeste druhy ventilator
na ofuk vyrobku. Je pridelany na voziku extruderu z druhe strany
a fouka proti tomu prvnimu. S jednim ventilatorem se mi stavalo pri
tisku napr vnejsi sroubovice, ze na navetrne strane byla OK ale na
zavetrne strane vytisku se roztekala. Se dvema ventilatory uz to
funguje dobre.