rušení od DC/D měniče

Zdeněk Lada zdenek023ster na gmail.com
Úterý Prosinec 12 17:19:34 CET 2017

Zdravím,

stavím si izolační zesilovač s optočleny IL300 a využívám pro napájení
izolované částí měnič AM1D-1212DH60-NZ od firmy AIMTEC. Bohužel se mi do
vstupního OZ indukují napěťové špičky o amplitudě asi 40 mV a kmitočtu 120
kHz. Neřešil jste to někdo?  Je dobré například měnič dát do hliníkového
stínícího krytu, nebo kolem něj rozlít na DPS zem? Pomohlo mi dát na jeho
vstup elektrolytický kondenzátor 220 uF s nízkým ESR, ale chtěl bych to
ještě vylepšit. Co jsem v návrhu opomenul je tlumivka na primární straně
měniče. Měl by měnič AM1DM-1212DH60-NZ s nižší kapacitou primár-sekundár
výrazně lepší vlastnosti?

Díky,
Zdeněk