3D tiskarna - firmware

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 12 12:13:18 CET 2017

Zrada byla v miste necekanem - blbe nalisovany kabel od desky displeje.
Ted uz na enkoder i klik reaguje rozumne, srovnal jsem si nektera
nastaveni a vypada to, ze tiskne relativne rozumne, jen zoufale pomalu.

Zkusebni kostka 20x20 asi hodinu a pul (akorat ze po nakrmeni na 200% -
infill 15%, vrstva 0.2 mm, tryska 0.4 mm), je to normalni? Zjevne to mam
jeste porad trochu rozhasene - infill tiskne rozumnou rychlosti, okraje
a spodek velmi pomalu. Ale tisk vypada velmi slusne - ted uz "jen"
doladit geometrii a rychlosti :)

S timhle uz bych si snad poradit mel - hodne mi pomohl konfigurak od
Milana B., takze jeste jednou diky za rady.

Pavel Kutina