Re: Stabizátor 12V

Pondělí Prosinec 11 08:14:35 CET 2017

1) LDO = low dropout, takže pokud máte 15V na vstupu, nepotřebujete
low dropout, vyhoví 7812, LM317 atd.
2) LDO bývají na malá výstupní napětí, typicky 3,3V, 5V; i když
použijete nastavitelný, má nižší vstupní napětí, typicky do 10V;
netvrdím, že neexistuje LDO na 12V, jen pozor při výběru

(Typická aplikace LDO je vyrábět 3,3V z 5V, na to se běžná LM317 nedá použít.)

P.K.