OT: Zahada router vs jistic

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 10 14:02:22 CET 2017

On Sun, 10 Dec 2017, Jindroush wrote:

> 3) A ted otazka elektrikarska: PROC probuh pomuze vytahnout/zandat
> rozdvojku ze zdi, ale nepomuze tuto zasuvku odpojit jisticem? Ano, jsem
> si jist, ze vypinam spravny jistic, ta wifi zmizi, a kdyz ho zapnu, tak
> se objevi. Cekam dost dlouho. Samozrejme, ze jistic je dostupny dobre a

Nedavno se mi stalo ze neci NB po zapnuti nenaskocil - tedy ono to
vypadalo ze bootuje ale displej byl mrtvy. Po odpojeni napajeciho a LAN
kabelu a naslednem zapnuti NB naskocil a pak uz fungoval OK.

Vysvetloval jsem si to tim ze NB chytil od uzivatele nejaky vyboj
a neco se v nem zblaznilo, ale buhvi cim to bylo ze pomohlo odpojeni
od kabelu.