RE: OT: Zase ta pošta :-)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Prosinec 10 08:22:34 CET 2017

tak to zkus ted, idealne pres postu praha malesice :-).
mam tam "balik do ruky" s dilem do sucicky od 4.12. a kulovy . no mame doma pradlo poveseny vsude mozne, ale zase to kompenzuje nizkou vlhkost :-).
manzelka by ale radeji susila "normalne" strojne.
mezi tim mi prisly treba dily z cncshopu v tydnu do druheho dne postou "do ruky" .
ty vanoce  jsou sama komplikace a ted maj lidi navic pocit ze maj penize a vubec je vsechno ok, tak se utraci = dorucovani se nebude stihat.
tomik.

//

Tak to budu já :-) Dostávám jich hromady. Když něco nedoučí, tak si ho nechám znovu doručit další den.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================