Re: OT: Zase ta pošta :-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 9 12:02:27 CET 2017

Takly si odplivnu na adresu ČP. Díky jejím službám už jsem hezky zešedivěl
a není mi jasné, proč tam dosud neproběhly nějaké pořádné personální změny
na vyšších postech.
Poslední problém.
Balík do ruky, jehož doručení je garantováno na druhý den.   Posílal jsem
kalendáře s týdenním předstihem
do firmy, kde mělo jít k předání klientům pozvaným na jistý den.
Ani po 5 dnech ČP zásilku nedoručila.   Mohu požadovat v reklamačním řízení
částku za cenu celé zásilky?
Mě a té firmě už je to teď zásilka k ničemu, už jsou jim k ničemu, nemají
je komu předat. . Navíc stále někde leží v depu..

JaKub

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>