Flux z CN - jak funguje?

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Prosinec 8 20:52:08 CET 2017

Stačí si objednat 5ml stříkačky (tady už to platí, že za 1$ frý šiping asi 5ks) s pístem

sám to tak používám, že si koupím velké balení a to postupně likviduji přes 5ml stříkačky, které se nejen dobře drží, ale mají píst ;-)

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, December 8, 2017 8:49 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Flux z CN - jak funguje?

Mám jak ten fluxpen (ano, téměř čirá kapalina, používám na běžnou práci
- něco mezi čistidlem a pastou), tak pár dalších "kyblíčkových" přípravků.

U těch stříkaček jsem nějak nepobral, jak se s tím má v ruce pracovat - když potřebuju zakydnout tři nožičky procesoru, abych je rozlepil a posbíral přebytečný cín, tak to mám s tímhle balením udělat jak?

Nemáte někdo návod pro blbce, jak zacházet se stříkačkou bez ručního pístu tak, abych z ní vykydnul tři kubické milimetry a ne pět mililitrů?
Na to je nějaký udělátor, do kterého se to dá vložit a pak dávkovat, nebo je to krmení pro dvoutunovou mašinu?

Pavel Kutina