Nakmitavani signalu 12kHz

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 7 12:34:28 CET 2017

Na radiu to dela na vsech vstupech - tedy jak pri prepnuti na radiova pasma
tak pri prepnuti na gramo, kde pichnutej BT prijimac.

Signal se urcite nesiri primou galvanickou vazbou, protoze v te base to
slysim i kdyz hraju na rekorder/efekt, ktery napajim z baterii. Navic jsem
zjistil, ze je to smerove - kdyz se natocim s basou na maximalni intenzitu
a otocim se o 90st tak v podstate signal zmizi.

Samozrejme muzou to vysilat draty ve zdech.

RV