OT: Kaspersky rescue disk

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:32:23 CET 2017

Zdravím,

používáte někdo tohle bootovací CD ? Vždycky mi fungovalo, ale teď je
problém s updatem .. hlasí "databases corrupted". Ikdyž podle návodů
vymažu databázi na disku a provedu znovu update, tak se sice stáhne vše
znovu ale opět naskočí hláška že je databáze poškozená. Zdá se mi, že
verze programu 10.0.32.17 už asi není kompatibilní s aktuální databází....

Případně doporučte nejaký jiný antivirus na malware. Zkoušel jsem ESET,
Aviru a pár dalších  , ale ty bohužel našli jen standartní viry , ale s
malwarem měli velký problém. Kaspersky byl vždy 100% .

Miloš