Re: OT: Zase ta pošta :-)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 7 10:20:36 CET 2017

je to OT tak vam mozna prozradim novinu, protoze vetsina postaku je vic nez
frustrovana

panuje takovej urban legend, ze je CP dotovana statem - vetsina lidi si
mysli, ze stat vyplaci poste rocne stamiliony na tzv. univerzalni sluzbu

situace je takova, ze misto toho stat slibil vyplatit poste 800M za roky
2012/2013, ktere se posta rozhodla vyplatit zamestnancum jako mimoradnou
odmenu (u CP se leta nepridavalo, krome jednotek procent sotva pokryvajici
inflaci) - posta tyhle penize nikdy nevidela - a az loni stat dovolil CP
alespon zauctovat a odmeny byly vyplaceny (na ukor ucetni ztraty)

to se bavime o roce 2012/2013 - kde jsou penize za roky 2014-2017? Drzime
vic nez 1000 pobocek (1/3 z celkoveho postu) naprosto zbytecne a nikdo je
nechce zaplatit - nicmene direktivne je mit musime.

Mimochodem vsimli jste si, ze CP neziskala licenci na tzv. univerzalni
sluzbu? A vsimli jste si, ze zadna z dalsich firem se o ni neuchazi?
Nicmene i kdyz bysme licenci nechteli tak CTU ma v pravomoci na poskytovani
univerzalni sluzby NARIDIT. ;-)

To, ze je bordel na CP - ano je  - ale nelze se tomu divit - CP se stala
politickou zalezitosti tim, ze zacla patrit pod silove ministerstvo - delam
na CP 25 let a jednoznacne mohu rict, ze problemy nastaly prave v okamziku,
kdy jsme spadli pod MV.