Trioda ecc82 na 12V

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Prosinec 7 05:34:01 CET 2017

No, vzhledem k tomu, že jsou to emitorové sledovače, tak tam je pracovní
bod dán napětím na G. A nenažhavená elektronka bude mít na anodě
napájecí napětí, takže mosfet bude prakticky otevřen a žhavící vlákno
schytá celých 48voltů. Teď se dívám, že to vlastně není stejnosměrně
vázané, ale v G je dělič na Ucc/2, takže po zapnutí bude na žhavení 48/2
- Ut= cca 22V.

Žhavení použité elektronky je na 19,2V, řekl bych, že to nebude mít
dlouhou životnost.

To vaše zapojení vypadá celkem pochopitelně = rozumně.

Díky

Petr

>>> Petr