Cary na LCD panelu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 6 17:17:56 CET 2017

Pokud je to možné, tak bych vzal flashdisk, nadběhl do nejbližší prodejny, kde tu TV mají vystavenou a prostě to otestoval. Takto jsem před časem testoval TV, kterou máme doma, když jsem si nebyl jist, že z flashdisku dokáže přehrát fullHD film v mkv kontejneru, že to bude plynulé a s českými titulky.