Cary na LCD panelu

AZe aze na seznam.cz
Středa Prosinec 6 14:21:09 CET 2017

Dovolím si ještě ze zoufalství jeden dotaz.
Je tu někdo, kdo má TV Sony, která má zdvojené tunery a dovoluje záznam na USB a současně sledovat jiný program?
Žádný z prodejců, které se mi podařilo kontaktovat, není schopen odpovědět. Jak tomu rozumět:
2x DVB-T2/S2/C (Alza)
duální tuner DVB-T/T2/C/S2(Mall)

Dovolat se někam na technickou podporu je prakticky nemožné.
aze

From: Martin Hanek
Sent: Tuesday, December 05, 2017 10:23 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Cary na LCD panelu

Me se zda, ze vsichni vyrobci rezignovali na nejake rozumne razeni kanalu. Ja snad za posledni leta nevidel televizi, kde by to slo nejak normalne.

Martin HanekDne 5.12.2017 v 10:20 hwnews konference napsal(a):

  Z LCDcek se mi vzdy libil obraz u Philipsu - mam ho uz x let doma, ale ladeni a organizace kanalu je naprosta tragedie (zvlast kdyz kabelovka neustale sibe multipleskama) - uz jsem rezignoval - preladim to az kdyz nam nejdou zakladni programy.

  RV