RE: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Prosinec 6 13:53:28 CET 2017

jak jsem psal, pozor na tu "inteligenci" vetraku. jakmile jednou zacne, uz neprestane vrcet + "prijemne" cykluje, des ..
spolehlivost je take ruzna a poznamka v TME do "vyprodani zasob" je pro budouci nakup neprijemna.
kdyz jsem ho kupoval, tak vim ze byla nejaka doba, kdy proste ty zdroje nebyly.
a jeste odkaz na opravu chlazeni, pripadne tu upravu udelat rovnou : http://doveda.sweb.cz/elektro/zdroj_dps-3205tk-3/index.html
ja mam zatim kliku a zdroj jede jak  ma asi uz 4 roky. v praci umrelo cca 20%, ale asi i tim jak se pouzivaly(nebezpecny uzivatel, programator :-).
 tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Tuesday, December 05, 2017 1:56 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Děkuji za rady, nakonec jsem koupil tenhle:
https://www.tme.eu/cz/details/dps-3205tk-3/vicekanalove-napajeci-zdroje/matrix/
Mým požadavkům na hlučnost i na elektrické parametry vyhovuje. Dostal jsem tipy i na technicky lepší zdroje, ale protože jich budu postupně kupovat víc, musel jsem brát ohled i na cenu.

Aleš Procháska