[OT] Dobirka na Slovensko

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 6 01:43:45 CET 2017

Ak mate ucet vo FIO, alebo v CSOB (prip. spriaznenych instituciach -
Era, Postovni sporitelna, mozno dalsie), vyjde lacnejsie ak vam posle
peniaze prevodom na ucet (toto je vo FIO zadarmo, v CSOB SK za 18
centov). Ak sam nema SK ucet v FIO, alebo CSOB, snad najde znameho. Vy
mu potom poslete obycajny balik (toto je u vas lacnejsie, ako dobierka).
Riesil som to tak.

miro