Tesla - elektro kamion

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 5 22:43:10 CET 2017


Tipuji, že pole v okolí kabelu, kterým vedou všechny vodiče tam i zpět, bude 
i při tomhle proudu dokonce zanedbatelné proti polím generovaným kolejemi a 
trolejemi.

A nepřekvapilo by mě, kdyby pole generované volně ležícími dráty 
nabíjejícími třeba lipolku z většího lab. zdroje bylo mít desítky cm. daleko 
srovnatelné s polem diskutovaného kabelu ve stejné vzdálenosti.

PH

-----Původní zpráva----- 
From: Petr Labaj
Jen nepodstatná poznámka:  proud u 3f rozvodu se počítá jinak.
(není to /3, ale /sqrt(3) )

A to pole taky nebude nějaké dramatické. Když jedete vlakem s elektrickou
lokotkou, tak ta si při startu vezme nějaké 3 MW, a to ještě jen po jednom
drátě. Takže třeba v Praze (kde je systém  3kV DC) to bude kolem 1 kA.
A i metro si při rozjezdu vezme dost, když jede jen na 650 V.

**********************
Dne 5.12.2017 v 21:03 Michal Gregor napsal(a):
> http://www.hybrid.cz/elektricky-tahac-tesla-semi-bude-stat-skoro-stejne-jako-model-s
>
> Kapacita baterie 1MWh, nabijeni pry pul hodiny.
>
> Logisticke centra si poridi nabijecky pro kazdou rampu. Kolik stoji 
> trafostanice o vykonu par megawatu? Pujde to nabijet z bezne zasuvky? 1MW/ 
> 400V/ 3 = 833 amper? To pole kolem kabelu asi nebude moc zdrave.
>
> Jeden studenak a cele prekladiste leti do vzruchu.... 



Další informace o konferenci Hw-list