Kontgrolka LED na 230V

Úterý Prosinec 5 17:45:40 CET 2017

Aha, tak jsem to odhadnul úplně blbě i když ta LEDka na 230V bere něco
málo přes 2mA. Problém ale bude v nějakém smetí okolo, odpor do série,
transil... ono toho místa v objímce BA9s zas tolik není. Pokud není
místo problém, tak by to teoreticky šlo, ale nikdo to nedělá. I z
dalšího důvodu - LEDžárovku s odporem můžete napájet AC i DC, je tedy
univerzální. LEDžárovku s kondenzátorem jenom AC. Pro výrobce signálek
je jednodušší držet menší sortiment. Navíc, když už máte LEDku, která
funguje na AC i DC, jaký bude důvod vyrábět ještě jednu, která bude
jenom na AC a navíc bude dražší?

P.K.