Kontgrolka LED na 230V

Úterý Prosinec 5 13:11:54 CET 2017

Je problém s místem, do té LEDžárovky dává Tron klasickou 5mm LED, je
asi vysocesvítívá a navíc je to schované pod průhedlnou krytkou (ve
tvaru skla, jako měly původně žárovky BA9s), kde je vlastně čočka -
takže ta LEDka svítí přímo a je to v signálce dobře vidět.

Kdysi jsem pro zajímavost poslal dotaz do Tronu, jestli by uměli
dvoubarevnou LED, s přepínáním barvy polaritou. Pán mi volal a říkal,
že mi ji tam klidně dají, ale že je dvoubarevná LED je bludička (bylo
to asi před 10 lety).

S tím kondíkem je problém taky s místem, SMD odpor je maličkatá
kostička, ale odpovídající kondík není nějaké 100n smetí ale něco v
řádu mikrofaradů, jestli se nepletu. Plus elektrický problém, ale to
už někdo vysvětlil za mě.

P.K.