Cary na LCD panelu

Vladimir Franek franek na skip.cz
Pondělí Prosinec 4 16:11:27 CET 2017

Mohu potvrdit, LG mám rok nesekla se ani jednou, Gogena 102cm jsem koupil matce a platí to co napsal
Pavel K. Ovládání jednoduché, obraz bezvadný.
Vladimír

 Od:   Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   4.12.2017 15:30
 Předmět:   Re: Cary na LCD panelu

Mám doma taky jednu neznačkovou - Gogen a musím říct, že ovládání má
jednoduché. I editace (tzn. třídění, mazání) programů je super. To na
druhé LG (asi rok stará) je to třídění programů trochu divné a smazat
program se asi nedá vůbec (což vlastně nevadí, když tam mám 60
naladěných programů, seřadím si prvních 30, které chci, pak už se
opakují nebo mají slabší signál).

Jinak jsem ale s LG spokojený, mám už druhou (první zůstala bývalé
manželce, ale tu jsem kupoval tak před 6 lety), umí i nahrávat, umí
timeshift, umí nějaké internetové funkce (youtube, browser, umí
"červené tlačítko", hraje mi tam seznam.cz TV; ale nemá žádný
android). Umí i novou TV normu, tzn. DVB-T2, ale je tam trochu omezení
při timeshiftu - neumí to rychle posouvat vpřed/vzad. To samé, když je
z DVB-T2 program nahraný. Posouvání při přehrávání jde, není to úplně
pohodlné, ale když si tam připojím myš, tak to jde i myší. I další
funkce se dají ovládat myší.