Cary na LCD panelu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 4 14:11:42 CET 2017

On Mon, Dec 04, 2017 at 01:53:01PM +0100, Martin Hanek wrote:
> No me taky ne, ale nejake TV jsem videl.

OK. No budiž to výstrahou pro všechny. Važte čím čistíte panel, aby
vám něco po panelu nesteklo za okraj. K te TV Samsung byla taková pěkná
utěrčička. Tak ta když se namočí tak hodně vyždímat, aby byla jenom
slabě vlhká. Já to ale jinak jenom luxuju takovým tím smetákem na hadici
a raději to na vlhko moc často neberu. Tak jsem schválně kouknul jak ji
mám dlouho - vánoce 2009. K té reklamaci mohlo dojít tak 2010 nebo 2011.
Takže to těch 6 let bude. Tak doufám, že TV oceňuje, že do ní nic neteče
a pojede dál :).

--
Zito