Cary na LCD panelu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 4 13:26:30 CET 2017

On Mon, Dec 04, 2017 at 12:55:50PM +0100, AZe wrote:
> Zdravím. Na LCD TV Samsung se (samozřejmě po prodloužené záruce)
> postupně objevují svislé čáry. Na youtube je spousta videí, co s tím,
> ale raději se ptám tady. Setkali jste se s tímto jevem a co se s tím
> dá dělat? “Značkový” servis zatím neví. Přikládám malý obrázek levého
> rohu, čáry jsou po celé výšce a další se objevují cca ve 2/5 zleva.

Nemyl jste ten panel nějakým kapalným prostředkem? Před lety jsem tu
řešil pruhy potom co dětí vyšplouchli na panel džus. Hned jsem to myl,
ale následovaly pruhy. Pak rozborka a mytí destilkou. Nepomohlo. Bohužel
ten panel měl idiotsky napařené vývody právě dole, kde může něco zatéct.
Pak to řešila záruka, trochu jsem se styděl, ale zas je to jejich
idiotské řešení, že to vyvedli spodem. Díky tomu vymytí destilkou to
zřejmě nepoznali nebo to pochopili jako blbé řešení Samsungu.
Ale tohle je jenom jedna z možností čím by to mohlo být...
--
Zito