Jaky sroubovak ?

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Prosinec 3 15:37:15 CET 2017

Jojo taky to tak mám, ale občas je to málo.

Obávám se že celkově je ten křížově šroubovákový problém neřešitelný.

Nedávno jsem kupoval plochý šroubovák 3 mm.
Prodavačka, tady máte 2,5.
Já, ne chci 3 mm.
Prodavačka, tady máte 2,5.
Prodavačka, 2,5 je stejné jako 3 to vám bude stačit.
Já, ne chci 3 mm.
Prodavačka tedy donesla 3 mm. Chuděra musela kvůli 0,5 mm ujít 5 metrů,
ten nepoměr.

Jestli si moc nevymýšlíme, a jen otravujeme svět okolo sebe blbostma?