Re: Monitorování RS485

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Prosinec 1 22:57:15 CET 2017

A není to úplně jedno, na co ten převodník z RS485 je? USB, Ethernet,
RS232... copak se to ve výsledku (tj. v datech, které je třeba analyzovat)
nějak liší? Neliší. Do terminálu se přenesou data z RS485, nic více, nic
méně.

Z původního dotazu dotazu mohlo vyplynout, že tazatel má převodník RS485 -
Ethernet k dispozici. V tom případě vezmu to co mám v šuplíku, k tomu
vhodný terminál, kouknu na dat a je hotovo. A jestli jdou přitom data přes
družici, nebo 10cm kabelem, je šumák...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel