8086

Pátek Prosinec 1 15:54:34 CET 2017

Přijde na to. Pokud vám nezáleží na ceně, tak to na tom aukru
vydražíte, ale často je to bez záruky funkčnosti. Ale i tak je o to
zájem. A samozřejmě, nabídka je kusově omezená, věcí je tam spíš jako
šafránu - ostatně ti prodejci to tam vystavují postupně, aby to
prodali za lepší cenu (a nelze se jim divit - když budete mít doma 100
sound blasterů AWE32, nehodíte je všechny na aukro, aby se prodaly po
100 korunách, ale dáte tam vždycky jeden, aby kupující sami vyhnali
cenu nahoru).

P.K.