Vrtane sablony - bylo Tloustka SMD sablony

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Prosinec 1 10:01:15 CET 2017

On 30.11.2017 23:48, Petr Labaj wrote:
> No to vypadá výborně.
> Chápu to správně, že jste použil běžný kancelářský papír s vyšší gramáží?
> Tak tohle mně přijde jako hodně dobrá myšlenka. Zvažoval jsem kdejaké
> fólie, ale použít obyčejný papír je teda super.

jj, papier do laserovej tlaciarne s vyssou gramazou (trochu som tie
gramaze poplietol - robil som to s papierom asi 200g/m2 (hrubka 0.2mm),
160g/m2 ma hrubku 0.15mm). Bezny sortiment v lepsich papiernictvach.

Papier je dost huzevnaty a kompaktny, velmi hladky a mierne leskly. To
je asi dolezite, aby nevypil tavidlo. S nejakym chlpatym papierom pre
umelcov by to asi fungovalo horsie - a mozno nie, vyskusat treba vsetko.

Uprimne povedane, tak dobre vysledky s tak malym vynalozenim namahy sa
mi s leptanymi kovovymi planzetami nikdy nepodarilo dosiahnut - nikdy mi
nedoliehali rovnomerne po celej ploche a nanasanie pasty bolo
problematicke.

A pre p. Buchtu (iny mail):
Je to 2.5W modry laserovy modul z Aliexpresu, konkretne presne tento:
https://goo.gl/sYrwo5

A len pre pobavenie, nie kazdy pokus sa vydaril:
https://static.bastl.sk/rozne/sablona_3.jpg

-m-