Plasic kun

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 31 19:34:55 CEST 2017

bohuzial neviem. Bol som v servise (malicka rodinna garaz v FR) na
vymenu oleja a chlapik videl ze mam ohlodane vnutorne tapacirungy. Mu
vravim, ze viem, ale netusim co s tym. Tak ze sa o to postara. Urobil
psss psss a za 5 sekund bolo :-) Sprej som bohuzial nevidel a ani za to
nic nechcel. Sluzba zakaznikom... :-)