Plasic kun

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Srpen 31 15:45:53 CEST 2017

Elektronicke bazmeky nefunguji.

Znamy mel autobazar a kuna mu tam napachala postupne tolik skod, ze mu vypovedeli pojistku.

Skousel hore dole a kuna z toho mela akorat prcu. Nejlepe velka kocka, lovecky pes ala josefcik. Udajne pomaha a to mam od JPP fretka, ci kuna jako domaci pan.

Jeste relativne fungovaly feromony ci co to bylo. To melo nevyhodu v tom, ze, aby fungovalo muselo se to strikat do kazdeho auta a to ho prislo strasne draho.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Thursday, August 31, 2017 1:52 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Plasic kun

Ja vim, ze uz to tu mnohokrat slo, ale prochazel jsem vsechny ty vlakna x let zpet a v podstate nic konkretniho jsem nenasel a hlavne jsem nenasel zadne reference delsim casovem horizontu.

Tatovi uz potreti prezrala kuna VN kabely na Honde CRV - naposledy presne v okamziku kdy potreboval odklidit auto od lesa, kde parkuje, ted jak sla ta velka vetrna smrst a auto mu slo na dva valce - nedejboze, ze by se neco stalo a potrebovali by nutne odjet.

Mate nekdo neco vyzkouseno, pripadne neco zbastlim, ale potrebuji vedet na kolika a jak to ma piskat....

RV