nicive solary - ochrana pred malym prepetim

balu balu na k-net.fr
Středa Srpen 30 22:51:03 CEST 2017

varhany nie su zrovna mala vec :-)

Ak zistis co je problem (prepatie/trvale zvysene napatie/DC
napatie/obrovsky obsah harmonickych) urcite sa pochval. Celkom ma to
zaujima.

Mam vynikajuci power quality analyzer, ale nastastie tu podobne
zhovadilosti nikde naokolo nie su...

b.