Re: OT:Dymo kleště

jurp jurp na volny.cz
Úterý Srpen 29 19:37:16 CEST 2017

Za mne, bych urcite sahnul po necem od Brotheru.
Do nedavne doby byli/jsou jedini kdo mel laminovane pasky.
Ted uz jim asi vyprchal patent, protoze se daji nektere pasky koupit
z "druhovyroby" pod znackou PRINTLINE.
Takova tiskarna PT-D210VP by mohla vyhovet.
A o skudlik vice by byla PT-D400 co umi i 18mm pasku.

Tady je vcelku prehled kombinaci barev pasky/tisku:
http://www.ilh.cz/p.axd/cs/P%C3%A1sky.TZ.do.popisova%C4%8D%C5%AF.Brother.html

A zivotnost nelaminovane pasky DYMO a laminovane Brother se opravdu
neda srovnat. Mam je napriklad ~11 let na ziharne, kde na plechovych
dverich rozvadecu dokazaly skapnout plastove kontrolky a pasky s popiskama
jsou porad puvodni.

Dle zadani pomijim somozdrejme mechanicke DYMO pasky.
Ty jsou neprekonatelne. Nasel jsem je v instalacich nekde z roku 1970
a zcela bez problemu.

JURP